ROAD SYSTEM
Płyty drogowe ROAD SYSTEM to doskonały sposób na szybkie i ekonomiczne utwardzenie nawierzchni. Są bardzo wytrzymałe i dostosowują się do podłoża. Idealne do zastosowania na drogi wjazdowe na budowę, tymczasowe parkingi czy jako zabezpieczenie, ochrona przed zniszczeniem i koleinowaniem wrażliwych nawierzchni. Solidna konstrukcja zapewnia wzmocnienie i stabilizację nawierzchni w logistyce oraz w budownictwie przy robotach ziemnych. Płyty doskonale sprawdzą podczas imprez rozrywkowych oraz wydarzeń sportowych.

ZASTOSOWANIE
- tymczasowe drogi dla ruchu ciężarowego
 - dojazdy na budowy dla ciężkiego sprzętu
 - wewnętrzne drogi przemysłowe np. żwirownie
 - platformy robocze i dojazdowe np. farmy wiatrowe
 - lądowiska, place postojowe dla helikopterów
 - place magazynowe, centra logistyczne
 - place rekreacyjne, plaże
 - wydarzenia sportowe, imprezy, eventy
 - jako ochrona terenów zielonych
DANE TECHNICZNE
| 
   | RS 125 | RS 200 | RS 400 | 
|  |  | 
 | |
| Wymiary [cm] | 120x180 | 120x180 | 120x240 | 
| Powierzchnia płyty [m2] | 2,16 | 2,16 | 2,88 | 
| Grubość płyty [cm] | 1,25 | 2,00 | 4,00 | 
| Grubość z wypustkami [cm] | 2 | 3 | 4,3 | 
| Waga [kg] | 27 | 37 | 85 | 
ZALETY
| 
 ŁATWY MONTAŻ |   EKONOMICZNY TRANSPORT | 
| Montaż nie wymaga użycia specjalnego sprzętu, jest prosty i szybki. Materiał użyty do produkcji jest trwały i odporny na warunki atmosferyczne, dzięki czemu płyty można używać wiele lat, a co najważniejsze przenosić w inne miejsce, gdy zajdzie taka potrzeba. | Transport płyt nie wymaga użycia specjalistycznego sprzętu do przewozu i rozładunku – na miejscu dostawy wystarczy wózek widłowy lub koparko-ładowarka. Płyty mogą być  rozładowane ręcznie. Na jedno auto wchodzi 25 x więcej płyt w porównaniu z transportem płyt betonowych. | 
| 
 NISKA WAGA | 
 
 DWUSTRONNY MONTAŻ | 
| W zależności od przeznaczenia płyta waży 27 kg | 37 kg | 86 kg co znaczy że do jej przenoszenia nie jest wymagany specjalny sprzęt. Płyty mogą być przenoszone w zespołach dwuosobowych. | Płyty mają wypustki na całej swojej powierzchni. Ich wysokość różni się z kolei od siebie w zależności od strony produktu. Dzięki temu te same płyty można dostosować do ruchu pieszego (niższe wypustki) lub ruchu kołowego aby zabezpieczyć przed ślizganiem kół (wyższe). | 
MONTAŻ
Bardzo ważną zaletą naszego systemu płyt jezdnych jest też łatwość układania z nich nawierzchni o różnych wymiarach i charakterze. Nie ma też konieczności specjalnego przygotowania gruntu pod ułożenie drogi na placu budowy, parkingu itp. Wynika to z faktu, że płyty drogowe są elastyczne i dopasowują się do podłoża. Nie da się jednak ukryć, że jeśli tymczasowa droga dojazdowa jest wyłożona płytami drogowymi z tworzywa, to jej użytkowanie będzie wygodniejsze w sytuacji, gdy grunt zostanie choć trochę wyrównany. Z kolei w sytuacji, gdy drogi tymczasowe z maty mają być ułożone na terenach podmokłych czy bagnistych, to dobrym rozwiązaniem będzie położenie pod nie maty z geowłókniny.
Płyty spina się ze sobą za pomocą specjalnych łączników. Ich konstrukcja pozwala na szybki montaż, gdyż wystarczy przykręcić dwie śruby, po jednej na każdej płycie. Maksymalnie można użyć 10-12 zamocowań (w zalezności od modelu), które umieszcza się w dedykowanych otworach w płycie.
.jpg) 
 .jpg) 
 .jpg) 
 .jpg)
.jpg)
Płyta jest uniwersalna w zastosowaniu dzięki możliwości dwustronnego montażu:
